13/03/2009

Agnetha Fältskog - 1968 - Agnetha Fältskog




















Artista/Grupo: Agnetha Fältskog
Album: Agnetha Fältskog
Bits: 320 Kbps
Genero/Genre: Vocal/Pop
Musicas/Track Listings:

01. Jag Var Så Kär (I was so in love)
02. Jag Har Förlorat Dej (I have lost you)
03. Utan Dej, Mitt Liv Går Vidare (My life goes on without you)
04. Allting har förändrat Sig (Everything has changed)
05. Försonade (Reconciled)
06. Slutet Gott Allting Gott (All's well that ends well)
07. Tack Sverige (Thank you, Sweden)
08. En Sommar Med Dej (A summer with you)
09. Snövit Och De Sju Dvärgarna (Snow white & the 7 dwarfs)
10. Min Farbror Jonathan (My uncle Jonathan)
11. Följ Med Mig (Follow me)
12. Den Jag Väntat På (The one I've been waiting for)

Image Hosted by ImageShack.us

DOWNLOAD LINK

MORE AGNETHA FÄLTSKOG


Image Hosted by ImageShack.us

Nenhum comentário:

Postar um comentário